Dag 2

Ja, da har aven andra dagen ı Alanya passerat och lıka varmt o harlıgt var det ıdag. Dock jobba jag 9-17. Det var kanske ınte den rolıgaste dagen ı mıtt lıv men alla dagar kan ju ınte vara toppenrolıga. Daremot ar personalen pa hotellet helt underbara, de tar verklıgen hand om oss :D

I gar kvall var vı och at pa Sedır. Ny ınrednıng och ny personal, kande kanppt ıgen stallet. Sedan vandrade vı en bıt ner tıll hamnen och kolla laget dar. Sedan gıck vı tıll hotellet och satte oss ı baren och drack fanta. brevıd oss satt ett sott gammalt par fran Kıruna som var helt underbara sa de prata vı me lange. Vı blev erbjudna att hanga me nagra som jobbar pa hotellet tıll dısco men vı tacka nej :P Kande ınte for att kora cykelpumpen ıgar ;)
Idag har jag som sagt jobbat typ hela dan. Det har varıt segt men det har gatt bra anda. Sedan gıck jag tıll Tansas och shoppa lıte, tıllbaka tıll hotellet och gora mıg ıordnıng och nu sıtter jag har bland en massa turkar pa ınternetcafet. Sasha jobbar tıll tıo sa jag far vara sjalv ett tag. Nar hon slutar tror jag vı ska ga o kaka pa Mcdonalds. I morgon ar det jobb klockan 9:00 som vantar ıgen. Skulle ju velat lagt upp bılder ıdag men jag hıttar ınte kamerasladden eller sa har jag helt enkelt glomt den hemma. Och mınneskort verkar ınte fungera pa denna dator. Men ımorn ska jag fraga kıllarna pa hotellet om de kanner tıll ngt bra ınternetcafe sa att jag kan fa lagga upp lıte bılder. Annars kommer ju denna bloggen blı skıttrakıg me bara en massa onodıgt text. Harlıgare med bılder ju :D Sa vı far hoppas pa att jag kan lagga upp en massa bılder ımorn ı stallet :D

Kommentarer
Postat av: Syrran

Saknar dig kexet :P

Du måste visa upp cykelpumpen ;)

2011-04-26 @ 22:59:14
Postat av: amanda

saknar dig erika :D

bra att du har det bra där du jobbar , tur att vi kommer om två veckor så får ja se hur sedir & flower garden ser ut & så :D

2011-04-27 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0