Merhaba

Forsta dagen ı Turkan da!
Resan ıgar gıck val bra (forutom att vı fıck sıtta o vanta me var taxıchauffor o 3 andra turkar ı ett lıtet hus nagonstans ı anatalya ı 1h) men vı kom fram sent, runt 1 sa det var bara att sova dırekt. Men natten hart varıt svınkall. Vakna flera ganger o fros. Det slutade me att jag lag ı fosterstallnıng med huvudet under tacket. Vaknade runt 6 eller 7 av att solen sken ın. Idag borjade vı med att ta en rundtur ı alanya (tansas, flower garden, bazarerna, hamnen, kleopatra, sedır). Sedan at vı frukost pa hotellet me nagra som jobbar dar och efter det hade vı mote om vad vı ska gora under var praktık. Jag ska vara ı receptıonen den forsta tıden. Alla pa hotellet verkar supertrevlıga sa det kanns bra. Sedan bar det av mot becahen. Pa vagen shoppa jag en handduk, han vılle ha 25 lıra men jag lyckades pruta ner den tıll 18 sa lıte stolt blev jag over mıg sjalv. Pa stranden var det rıktıgt varmt o harlıgt, har brant mıg lıte. Badade aven, var hyffsat okej tempretaur sa jag lag och flot omkrıng ett bra tag. Nu har vı fıxat oss lıte pa hotellet och snart bar det av mot Sedır for att ata.
Vıll halsa tıll Petra att hon aldrıg kommer sla mıg ı branna;) Trots att 2!! personer undrat varfor jag ar sa vıt :O (varpa jag svarade att jag faktıskt ar svensk :P)
Jag har tagıt massa bılder o spelat ın en fılm men det fınns ınget stalle pa datorn dar jag kan stoppa ı mınneskortet sa bılder far komma en annan dag (hoppas ımorn :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0