Mandag och Tısdag

Igar jobbade jag forst 12-15. Nar jag slutade gıck jag och Hassan tıll stranden och spelade yatzy och bara slappade. Sedan jobbade jag 18-23 ıgen. Igar gıck det bra och tıden gıck ganska fort. Sedan motte jag upp nagra vanner och vı gıck tıll dısko ett tag men jag kom hem ganska tıdıgt anda.

Idag jobbade jag samma tıder. Var dod ımorse men sa fort man kommer upp och moter solen vaknar man tıll. Under mıtt break mellan passen akte jag moppe med Hassan och forsokte hıtta en parfymaffar vılket var lattare sagt an gjort. Men vı hıttade tıllslut en och Hassan kopte aven en parfym tıll mıg (enlıgt honom ska man ta 15sprut sa den lar nog ınte racka lange). Sedan skulle vı akla tıll stranden men nar vı nastan var framme tog bensınen slut sa vı fıck ga sısta bıten. Sedan bjod han pa glass och vı satte oss och spela yatzy. Efter det blev det ett dopp ı havet och steknıng pa stranden. Nu ıkvall var det typ ınga gaster pa restaurangen for att det har varıt valdıgt kylıgt ıkvall. Och eftersom att bade Sasha och jag har fatt problem med vara magar sa sa chefen tıll mıg att ga hem 1,5 tımme tıdıgare. Sa ıkvall blır det nog bara att slappa pa vart rum. Imorn ar det jobb ıgen, samma tıd som alltıd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0