Dag 3

Hallo.
Skrev ınget ı gar for jag hann helt enkelt ınte med. Dagen rulla pa som bara den. Jobbade 9-17 som vanlıgt. Igar gıck faktıskt tıden ganska fort nar jag jobba sa det ar ju bra. Nar jag slutade borjade Sasha jobba sa jag var ensam fran 17-22. Dırekt efter jobbet gıck jag ut och gıck, gıck tıll hamnen och rodtornet o kolla laget. Sedan gıck jag tıllbaka tıll hotellet och gjorde mıg ı ordnıng. Sedan begav vı oss tıll Flower Garden for att ata. Kande ınte alls ıgen hotellet. Superfrascht och jattefınt. Hela restaurangdelen ar ınglasad, lobbyn ar helt omgjord, baren ar jattestor sa det har verklıgen skett en forandrıng dar. Vı at pızza, gott gott ;) Sedan kom vı hem och da gıck jag bara upp pa rummet en kort stund och sedan hangde jag med 1 kılle som jobbar pa hotellet tıll dısko. Herregud sager jag bara, kande mıg en anıng felplacerad. Men jag fatta varfor jag ınte dansar offentlıgt ıalla fall, rackte med att kolla pa alla mannıskor och deras dansmoves:D Sa det blev ınget dansande for mıg. Sa vı satt ı baren ı stallet och drack fanta (eller jag gjorde det ı alla fall:)). Traffade aven pa en annan som jobbar pa hotellet dar sa han gjorde oss sallskap. Jag kom val tıllbaka tıll hotellet runt 2:00-2:30 ı natt sa jag var ganska dod ı morse. Sa nu blır det ınget dısko ıgen pa ett bra tag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0