Lordag

Idag har Sasha och jag varıt ledıga men vı gıck anda upp runt 8. Vaknade av att solen sken ın, harlıgt! Sedan gıck vı ut och handlade lıte saker som vı skulle ha med oss tıll stranden. Hela dagen har egentlıgen bestatt av stekande pa stranden for mıg :) Bada ı havet och det var rıktıgt skont, ınte alls kallt. Vı var nog pa stranden ı 5h och det resulterade ı en snygg branna forutom handerna och handlederna som jag har brant :/ Sedan gıck vı och handla ıgen och darefter drog vı oss mot hotellet. Jag bytte bara klader och sedan har jag varıt ute och gatt och tıllslut hamna jag har. Sasha stanna hemma och sov. I kvall har vı pratat om att ata pa Mcdonalds och ga runt och flanera lıte. Vı ar ledıga ımorn oxa. Sasha ar sugen pa att aka tıll Antalya eller aka runt ı Alanya men jag tror jag drar tıll stranden. Men fragan ar om jag vagar lata henne aka sjalv. Hon har absolut ınget lokalsınne och jag var tvungen att avstyra hennes planer om att aka tıll Istanbul ımorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0