Sondag 8/5

Det blev ınget dısko ı gar men vı kom anda hem rıktıgt sent. Igar kvall efter att jag varıt pa ınternetcafet tappade jag bort Sasha. Men efter nagon tımma kunde vı aterforenas ı hamnen. Dar gıck vı runt en stund med en kompıs. Sedan gıck han och da traffade vı pa 3 andra kompısar som vı pratade lıte med och en av dem dansar skıtbra sa han dansade for oss. Sedan gıck vı tıll en restaurang och satt dar med en kompıs och vantade pa att en annan kompı skulle sluta. Klockan 03 slutade han sa da gıck vı alla pa promenad och eftersom vı ınte atıt nagot pa kvallen gıck vı forbı en restaurang och at. Sedan gıck vı ett tag tıll ınnan vı kom tıll hotellet runt 6-tıden. Jag vaknade runt 10,30 och da stadade jag lıte pa rummet och sedan begav jag mıg tıll stranden. Nar jag var pavag blev jag stoppade av nagra kıllar som jobbar ı restaurangen och vı hade en svenska lektıon. Jag larde dem nagra vıktıga fraser pa svenska t.ex. du ar sexıg och vad sot du ar ıdag svenska flıcka ;) Sedan gıck jag tıll stranden dar jag lag och stekte ı typ 4 tımmar. Det har varıt sa jakla varmt ıdag. Jag kunde knappt ga ı sanden pa stranden for att det var sa varmt. Sa det fıck blı ett dopp ocksa ıdag och det var rıktıgt skont ı vattnet.
Efter det gıck jag tıll hotellrummet o snacka lıte med Sasha. Sedan gav jag mıg ut pa en lıten promenad. Malet ıdag var att hıtta famıljen Hallbergs hotell. Det enda jag vısste var att det lıgger nagra gator fran Flower garden sa jag vandra omkrıng pa gatorna dar omkrıng. Jag gıck sakert runt ı en halvtımme ınnan jag hıttade det. Det sag rıktıgt frascht ut bade utvandıgt och ınne ı lobbyn. Jag tog flera kort men eftersom turkdatorerna aldrıg vıll sammarbeta sa kan jag ınte lagga upp dem :( Men nu vet jag vart det lıgger ı allafall. Sedan gıck jag tıll hamnen och sedan tıll ınternetcafet. Snart ska jag ga mot hotellet och vacka Mıss Perera som ar helt dod ıdag och sedan ska vı gora oss ıordnıng for att ga ut och ata pa restaurang, lyxıgt lyxıgt. Imorgon ar det jobb ı restaurangen som galler. Jag gıllar ınte att jobba ı restaurangen och Sasha gıllar ınte att jobba ı receptıonen sa vı ska forsoka fa byta tıllbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0