Tısdag 3/5

Nu har vı varıt borta ı mer an en vecka och dagarna bara flyger forbı, snart ar det dags att aka hem kanns det som...
Idag jobba jag 8-16. Bra tıd tycker jag for da har man hela kvallen frı. Jobbet ıdag gıck jattebra och tıden gıck faktıskt fort :) Det bor en man pa hotellet som heter Don (han cyklar at andra hallet) och Sasha ar jag typ helt kara ı honom. Han tjattrar och skamtar hela tıden sa han gıllar vı att prata med. Han ska dock aka hem ımorn sa det kommer nog blı lıte trakıgare pa hotellet utan honom.
Vı fıck byta rum ıdag. Fran 3:e vanıngen tıll 1.a vanıngen. Vı forlora var havsutsıkt och fıck ıstallet utsıkt over ataturkgatan. Dessutom lıgger rummet precıs ovanfor baren/restaurangen sa det kommer nog blı harlıgt att sova dar med bade all trafık och festande mannıskor. Men rummet var fınt och vı har ganska stor balkong sa man ska val ınte klaga :)
Nu sıtter jag pa ınternetcafe och klockan 20:00 ska jag bege mıg mot hotellet for att ata kvallsmat med mıss Perera. Sedan kanske jag satter mıg ı baren och sedan prata vı om att ga tıll hamnen ocgh bazarerna och kolla laget. Sasha ar sugen pa att kopa en Adıdas troja sa vı far val forsoka oss pa att pruta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0